Friday, April 27, 2012

Happy Birthday Cole Mohr!!♡ ~

alright so i wanted to make a post today and it so happens that it's Cole Mohr's birthday, so i thought: perfect! i'll make it about him.

Cole Mohr is a male model that i've actually been following around (does that make sense...) for maybe a year now. i love what he does and he's also quite the looker! ugh and his tattoos are amazing along with him and he's just so ideal and amazing

he's also quite inspirational i guess i dunno he's from huston, texas and he does some tattoo work himself! so i think that's really cool
i also swear that i saw him on the plane i was on when i went to london in march...i never actually got the guts to ask but i wish i did because it looked just like him and he was on my plane and ugh ok well yeah

ok here's the beauty:

ok well i'm not creepy i'm just fangirling
and i hope he has a great birthday
any other people who are fans of him, feel free to talk to me! x

Wednesday, April 11, 2012

melted phone case?~

let's all take a moment to appreciate how beautiful my melt phone case is i can't believe it came already it's so beautiful i love it so much oh my
if you want a link to order it, talk to me! i'll link you for sure!
i dunno what to do with the other phone case coming though
oh well, hope everyone else had a lovely day!!

Tuesday, April 10, 2012

seth cohen ♡♡♡

c'mon how do you expect me to do homework when this beauty is just waiting for me to watch it
seriously though i love seth cohen so much he is the perfect ideal man that i want in my life ♡♡♡♡♡
lol i'm supposed to be writing an english paper right now...
oh and my melt phone case should be coming soon!!! i'll be sure to photograph

any other oc fans? feel free to comment ♡♡♡

Sunday, April 8, 2012

easter, passover, iphone case?~

everyone i just ordered this iphone case online and i can't wait for it to come i'm so excited it's so beautiful omg

thank you whoever it was on blogspot that got this case and lead me to it omg i love it omg i can't wait for it to come seriously though i have horrible patience with this stuff

okay well i hope everyone had a happy easter! i wore this today to celebrate

whatever it was really comfy okay
and i think it's an adorable little outfit
and yeah i did instagram it
if you want to follow me on instagram mine is: @rachelconn
seriously do it!!! i'll love you forever!!
oh and happy passover to the jews of you!

alright no school tomorrow yayayya so happy alright love you all!! xx

Monday, April 2, 2012

things i love ~

i actually think that this building is beautiful and perfect in every single way 

i still have an obsession with tattoos, and this picture- whenever i see it- it just i don't know i just really enjoy this picture for some reason

soml soml soml soml soml

why can't people i know be as beautiful as cole mohr :/

i also really love rainy days...we had one here yesterday and it just reminded me of how much i enjoy that type of weather and how i actually really like my region and where i live.

oh i also don't have school friday or monday and i have no idea what to do. i clearly don't have a social life or something so i don't know... i wish some guy liked me. eirudjg why don't people ever have attractions towards me...i don't get it.

idk i feel like i might like someone but i don't think they would ever think of me that way and they're always a dick to me so what's the point of that. and then this other guy idk i feel like it's just wrong if i like him and idk my life sucks ok i'm just gonna go cause i'm just rambling on about my boring life

oh well whatever i guess um that's all i have to say for today

Sunday, April 1, 2012

the babies~

i found these lying around my house last week, and i've been wearing them ever since...
isudjkg i think they're the cutest slippers!!

march vacation ~

wow i haven't been on blogspot in so long! i'm so sorry! i'll post a few things to make up for it today
so i wanted to tell you all about my march vacation!

  • i went to florida for the track trip for spring training for 5 days
  • and i went to london for a week with my friend and her family!
most exciting part of the trip?
  • alright so i was at one of the concession stands in JFK when i saw this beautiful person checking out. he had tattoo's that looked familiar and his face looked like something i've seen before...and i swear it was COLE MOHR. so then i went to the gate to wait for the flight and he was at the same gate!! crazy right? i was so tempted to ask if it was him but my friend was like "who even is cole mohr..what are you talking're so weird don't do it." so i didn't...but i wish i did. 
anyway, so london was a blast and florida was a lot of work, but we got to go to disney 3 times! oh and i was looking at my overview and stuff, and i was shocked to see this:

i can't believe so many people enjoyed this post that i once made! if you want to check it out and add to the pageviews here's the link ;) :

i hope you all like my new layout, feel free to comment and tell me what you think! ah i can't believe it was cole mohr and stuff...and if you are wondering who he is..this is the beauty:

ah why is he so good looking like i don't understanddd

alright so i have to go finish my homework...but be ready for me to post like 10 other things xo